ေအာင္ျမင္တဲ့ Brand Ambassador တစ္ဦးရဲ႕ အဓိက Quality ၆ ခ်က္ 🌞🌞



ေအာင္ျမင္တဲ့ Brand Ambassador တစ္ဦးရဲ႕ အဓိက Quality ၆ ခ်က္ 🌞🌞

Brand Ambassador လို႔ေခၚတဲ့ Brand သံတမံဆိုတာေတြကို ယေန႔ေခတ္မွာ ကုမၸဏီတိုင္းလိုလိုက ခန္႔အပ္လာၾကပါတယ္ ။ အထူးသျဖင့္ အလွကုန္ ေတြမွာ နာမည္ၿကီး မင္းသား ၊ မင္းသမီး စတဲ့ အႏုပညာရွင္ေတြကို တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္သံုးလာၾကပါတယ္ ။ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာဆိုရင္ Samsung , Huawei , Oppo စတဲ့ Smart Phone တံဆိပ္ေတြမွာပါ ေတြ႕ႏိုင္ပါတယ္ ။ ေအာင္ျမင္တဲ့ Brand Ambassador ေတြက ဘာအရည္အခ်င္းေတြကို ပိုင္ဆိုင္ထားၾကသလဲ ။ ဘယ္လိုမ်ဳိးေတြ ေတြးေတာ ေဆာင္ရြက္ၾကသလဲ ။ ဒီေနရာမွာ Successful Brand Ambassador ေတြရဲ႕ အဓိက အရည္အခ်င္း ၆ ခ်က္ကို ေဖာ္ျပေပးထားပါတယ္ ။

❤ Marketing နဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ ဗဟုသုတ

သင့္ရဲ႕ Brand Ambassador က Marketing ဒါမွမဟုတ္ Business နဲ႔ပတ္သတ္တဲ့ ဘြဲ႕ ၊ certificate တစ္ခုခုရ ရမယ္လို႔ မဆိုလိုပါဘူး ။ ဒါေပမယ့္ ေစ်းကြက္နဲ႔ပတ္သတ္ၿပီး အေျခခံအခ်က္ေတြကိုေတာ့ သိရပါမယ္ ။ Marketing ရဲ႕ စစ္မွန္တဲ့ အရသာကို ခံစားတတ္ရပါမယ္ ၊ ၿပီးေတာ့ Digital Marketing , Social Media Marketing ကေနရလာတဲ့ ေအာင္ျမင္မႈကိုလည္း မိမိရရ ဆုပ္ကိုင္ႏိုင္ရပါမယ္ ။

❤ Online မ်က္ေမွာက္ကာလကို တည္ေထာင္ႏိုင္ျခင္း

ဒါကလည္း အေရးႀကီးတဲ့ အပိုင္းတစ္ခုပါပဲ ။ ဆိုလိုတာကေတာ့ ကိုယ့္ရဲ႕ Brand Ambassador ဟာ Online ေပၚမွာ လူအမ်ားအားေပးတဲ့လူျဖစ္ရမယ္ ။ Channel , TV Season ေတြမွာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ပါဝင္ရင္ေကာင္းပါတယ္ ။ အထူးသျဖင့္ေတာ့ သူ႔ရဲ႕ activity ေတြက လူအမ်ားဆီကို ေရာက္ႏိုင္သေလာက္ မ်ားမ်ားေရာက္ရမယ္ ။ Social Follower Fan အေရအတြက္ကလည္း စကားေျပာလာပါလိမ့္မယ္ ။

❤ Professional က်မႈ

သူဟာ သင့္ Company ကေန အလုပ္ထြက္သြားၿပီဆိုရင္ေတာင္ အခ်ိန္ကာလ တစ္ခုထိ သင့္ Brand ကို ကိုယ္စားျပဳေနဦးမွာပါ ။ ဒါမွမဟုတ္ သူက ေနာက္ Brand တစ္ခုကို ထပ္မံရွာေဖြပါလိမ့္မယ္ ။ သူဟာ ဘယ္ေလာက္ Professional က်တယ္ ၊ ဘယ္ေလာက္ထိ ပရိတ္သတ္ေတြကို လႊမ္းမိုးႏိုင္တယ္ ဆိုတာက သင့္ Brand ကို လာေရာက္ ဆက္စပ္ေနမွာပါ ။

❤ ပင္ကိုယ္ ေခါင္းေဆာင္ႏိုင္မႈ စြမ္းရည္

သင့္ကိုယ္ ထင္ျမင္ခ်က္ ေပးႏိုင္တဲ့သူမ်ဳိးကို ေရြးခ်ယ္ရပါမယ္ ။ သူတို႔ေတြဟာ သူတို႔နယ္ပယ္မွာ ကၽြမ္းက်င္သူေတြ ျဖစ္ၿပီး သင္ဟာလည္း သူတို႔ရဲ႕ အေတြးအေခၚ ၊ ထင္ျမင္ခ်က္ေတြကို လိုလိုလားလားရွိရပါမယ္ ။ တစ္နည္းအားျဖင့္ေတာ့ သူ႔ကို သင့္ Brand အတြက္ တစ္ေထာင့္တစ္ေနရာကေန ဦးေဆာင္ခိုင္းတာပါ ။ ဒါဟာလည္း သင့္ ကုန္ပစၥည္းကို ေစ်းကြက္မွာေနရာ ရေစပါတယ္။

❤ ဆက္ဆံေရးက်ယ္ျပန္႔မႈ

တစ္ခု သိထားရမွာက Brand Ambassador ဟာ အေရာင္းဝန္ထမ္းမဟုတ္ဘူးဆိုတာပါပဲ ။ ဆိုေတာ့ သူနဲ႔ ပရိတ္သတ္ၾကားက ဆက္ဆံေရးဟာလည္း သာမန္အေရာင္းဝန္ထမ္း နဲ႔ customer ၾကားက ပံုစံမ်ဳိး ျဖစ္ေနလို႔မရပါဘူး ။ သူနဲ႔ Fan ၾကားကဆက္ဆံေရးဟာ ပိုၿပီး ခိုင္မာေနရမယ္ ၊ ပိုမိုလိုလားရမယ္ ၊ ျပင္းျပင္းျပျပ ထက္ထက္သန္သန္ရွိရမွာျဖစ္ပါတယ္ ။ ဆိုလိုတာကေတာ့ Brand Ambassador တစ္ေယာက္ဟာ Customer နဲ႔ နက္နက္ရွိုင္းရွိုင္း ဆက္ဆံေရးရွိရပါမယ္ ၊ ခိုင္ျမဲတဲ့ ဆက္ဆံေရးတစ္ခု တည္ေဆာက္ရမယ္ ။

❤ Feedback Collection & Innovation

Brand Ambassador တစ္ေယာက္ဟာ Customer ေတြက ပို႔ေပးတဲ့ Feedback ေတြကို စုေဆာင္းႏိုင္ရမယ္ ၊ အေရးယူ ျပဳစု ဖတ္ရႈရမယ္ ။ ၿပီးရင္ ကိုယ့္ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္ ၊ အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္း ၊ အနာဂါတ္ ဆန္းသစ္မႈေတြကို အၾကံေပးရပါမယ္ ။

အရည္အခ်င္းျပည့္ဝတဲ့ Brand Ambassador ေတြဟာ Product ကိုေစ်းကြက္မွာ ေနရာရေအာင္ ၊ တြင္က်ယ္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေပးႏိုင္ပါတယ္ ။ ဒါေၾကာင့္ Brand Ambassador ေရြးမယ္ဆိုရင္ အနည္းဆံုးေတာ့ သူ႔ရဲ႕ Fans , ပရိတ္သတ္အေပၚလႊမ္းမိုးႏိုင္မႈကို မျဖစ္မေန သံုးသတ္ၿပီးမွ ဆံုးျဖတ္သင့္ပါတယ္။

Thx for reading 🌞🌞

မ်ဳိးသြင္ေအာင္
Economics(MUE)


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment